Fikir Sejenak : Oh Duit !


Kebanyakkan kawan-kawan kita merungut dan susah hati tentang kewangan sekarang kan? Gaji tak cukup nak tampung sara hidup diri sendiri..untuk family apatah lagi.. Tambah nak raya ni..waduh! Gawat kan? Dah jadi mcm ni..mula la hidup mudah stress, perasaan dan semangat kurang untuk bekerja..inilah realiti kehidupan sekarang kan?

Memang hidup tak perlu terkejar-kejar cari duit.. Tapi dengan ada duit yang lebih boleh bantu diri sendiri dan family juga orang lain bukan jer boleh buat kita happy.. Orang lain juga happy..takda stress je memanjang kan?

Comments

Popular Posts